fbpx

Už je to pěknejch pár týdnů, možná i měsíců, co jsem napsal poslední článek. Důvod? Nebylo o čem psát a z donucení – to já píšu tuze nerad. Pojďme si teď ale shrnout podněty, které mě ke článku dokopaly dnes.

Dostal jsem BAN. Zcela nekompromisní 7denní BAN na Facebooku. Nemůžu lajkovat, komentovat ani odpovídat na zprávy v Messengeru. Pokud poruším podmínky znovu, dostanu BAN na 30 dní. Pokud ještě jednou, hrozí mi kompletní zablokování účtu. Účtu, do kterého jsme za poslední rok skrz reklamy nainvestovali  statisíce korun.

Co, že se to Facebooku nelíbilo? Tahle polaroidová koláž.

Na Facebooku byla bradavka v pravém horním rohu překryta černým páskem.

Pár dní před tímhle příspěvkem jsme na sociální sítě nahodili koláže další dvě. Prostě jsem dostal kopačky od holky, co vlastně ani nikdy nebyla moje holka a tohle byl jeden ze způsobů, jak přijít na jiný myšlenky.

Mohl jsem se taky uchlastat k smrti nebo si nechat přejet hlavu rychlíkem jedoucím ve směru na Karlštejn, já se ale rozhodl nafotit trochu ostřejší fotky a podělit se o ně s vámi.

Na sociálních sítích fotky vyvolaly vlnu reakcí. Někomu se líbily, někomu přišly mimo zaměření brandu, pár z vás snad i pohoršily.

Jsem umělec, ať už to znamená cokoliv. Někomu to možná spíš než umění přijde jako domácí porno, ale to nevadí. Umění má dle mého primárně vyjadřovat a vzbuzovat emoce. V mém případě třeba vizuálně ztvárnit, jak se aktuálně cítím a jakým životním obdobím procházím.

Kdybych byl rapper, vznikl by track. Rapper ale nejsem, a tak vznikly fotky.

Ženy fotím 13 let, z toho posledních 5 už fotím spíše oblečení než ženy. Cílem fotky v pravém slova smyslu je tak spíše produkt, než zachycení samotných emocí, které u focení vznikají.

Pokud se někomu fotky nelíbí, ok, beru, nehádám se. Zároveň však nikoho nenutím, aby brand sledoval nebo kupoval oblečení, které vyrábíme. Velmi si vážím svobody, kterou mi brand a samotná fotografie dává. I vy si važte té svojí a sledujte pouze to a koho sledovat chcete.

Bohužel nám kus svobody ubírá Facebook a jeho obchodní podmínky. Ano, samozřejmě, ani nás nikdo nenutí na této platformě fungovat. Na druhou stranu monopol, který si tato společnost vytvořila, lze jen stěží obejít.

Z tohoto důvodu budeme většinu kontroverzního materiálu zveřejňovat zde. Za vaše názory a komentáře budeme jako vždy rádi, ať už budou pozitivní nebo ne. Takže girls and boys, pokud k tomu něco máte, zanechte nám SLUŠNÝ koment na Facebooku.

Author

Write A Comment