Nebudu nikomu nic nalhávat. Pocity hrdosti minimálně poslední půl rok zažívám poměrně často. Někdy stačí, když fanoušek brandu pošle fotku v našem oblečení, někdy je super, když mě člověk, kterého za jeho vlastní tvorbu uznávám, přijde poplácat po ramenou a říct, že cení to, co dělám. Někdy se zas stačí podívat na počet objednávek za poslední dny. A tentokrát jsem prostě zatraceně hrdej na dva nové produkty, které jsme spolu se skvělým týmem dali dohromady.

Živkov je srdcovka. Za dva roky co jsem v Praze, už tu bydlím na třetí adrese.

Já tomuhle brandu věřil od začátku. Kdybych v něj nevěřil, nemohl bych ho dělat. Fotky jako jsou tyhle, mne pak akorát ujišťují, že má důvěra v sebe samotného a později v celý team je a vždy byla oprávněná. Děláme to prostě s nadšením a velkou energií a jde to poznat.

Bílej bomber, High Neck podprsenka „Nahota není hřích“ a Cullotes z nové kolekce.

Proč mne tyhle nové produkty tak baví? Protože na nich jde vidět rukopis. Vizuální styl už se nepodepisuje pouze pod vzhled samotných fotografií, ale pomalu začíná pronikat do rozsahu celé tvorby. Troufám si říct, že tato průsvitná sportovní podprsenka s nápisem Nahota Není Hřích naprosto definuje styl a zaměření celého brandu.

A modelka Karolína, kterou ve světě internetu najdete pod profilem @mkajina_

Mám vysoké cíle. Vždycky jsem měl. Chci vám i sobě dokázat, že v naší krásné malé zemi můžeme vybudovat něco s evropským přesahem. Když se mne lidi ptají, jestli nepřemýšlím o otevření dalšího krámu, třeba v Brně nebo Ostravě, usměju se a odpovím… „Berlín“.

Kdybych dělal graffiti, tohle by byla moje zeď, ostatný drát, žebřík, střecha – styl.

Není to však věc, která by se měla stát v horizontu jednoho či dvou let. Je to prostě jen další malej sen, kterej si v nějaký jemu přidružený podobě možná někdy splním.

Tohle body je doposud nejlépe sednoucí body, co jsme vyrobili.

Spoustu snů mám však spojených s pohybem. Rád bych začal aktivně trénovat a vymačkal ze stárnoucího a pomalu se rozpadajícího těla poslední zbytky mládí. Směr, kterým se bude brand nadále ubírat bude z velké části právě o pohybu, lifestylu a všemožných dospěláckých klukovinách.

Co říkáte na novou vychytávku na blogu? Myslíme tím tagování produktů s prolinkem na eshop přímo na fotkách. Díky klukům z webu vistag.com máte nyní nakupování zas o něco pohodlnější.

Na e-shop se dostane kliknutím ZDE.

 

Author

Write A Comment